График работы
Кошик
EUR - 50
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| BMW 13537584404 Знайти аналоги | Датчик тиску подачі палива
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: Сторона високого тиску
Знайти аналоги
Підготовка палива: Безпосереднє упорскування Форма штерсельного корпусу: круглий |
| ||||||||||
| BMW 12 72 8 523 317 Знайти аналоги | Датчик частоти обертання, керування двигуном; Датчик, положення розподільного валу Знайти аналоги |
| ||||||||||
| BMW 13 62 7 546 660 Знайти аналоги | Датчик, положення розподільного валу
Кількість полюсів: 3
Знайти аналоги
|
| ||||||||||
| BMW 13 62 7 558 518 Знайти аналоги | Датчик, положення розподільного валу
Кількість полюсів: 3
Знайти аналоги
|
| ||||||||||
| BMW 13 53 7 620 946 Знайти аналоги | Датчик тиску подачі палива
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: Сторона високого тиску
Знайти аналоги
Підготовка палива: Безпосереднє упорскування |
| ||||||||||
| BMW 13 62 7 551 429 Знайти аналоги | Датчик тиск наддуву; Датчик, тиск у впускному газопроводі
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю
Знайти аналоги
Напруга від [В]: 0,633 Напруга до [В]: 3,789 Номінальна напруга [V]: 5 Тиск (Па) від: 40000 Тиск (Па) до: 200000 |
| ||||||||||
| BMW 13 62 7 585 493 Знайти аналоги | Датчик, тиск у впускному газопроводі
Кількість полюсів: 4
Знайти аналоги
Колір: чорний Сторона встановлення: Впускна труба |
| ||||||||||
| BMW 1362 7 599 042 Знайти аналоги | Датчик, тиск у впускному газопроводі
Кількість полюсів: 4
Знайти аналоги
Колір: чорний |
| ||||||||||
| BMW 13 62 7 525 014 Знайти аналоги | Датчик, положення розподільного валу
Кількість полюсів: 3
Знайти аналоги
|
| ||||||||||
| BMW 13 62 7 633 958 Знайти аналоги | Датчик, положення розподільного валу
Відповідає кольором оригінальної деталі: чорний
Знайти аналоги
Кількість приєднань: 3 Номінальна напруга [V]: 12 |
| ||||||||||
| BMW 13627566786 Знайти аналоги | Датчик детонації
Довжина кабелю [мм]: 570
Знайти аналоги
|
| ||||||||||